سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقیه کامل کسى است که مردم را از آمرزش خدا مأیوس نسازد ، و از مهربانى او نومیدشان نکند و از عذاب ناگهانى وى ایمنشان ندارد . [نهج البلاغه]

* لا یمکن الفرار من حکومتک؛ لا یمکن الفرار از عشق *

بسم رب المهدی

آیت الله مجتهدی خاطره ای رو تعریف کردن و گفتند:
خیلی وقت پیش من در شهر نجف درس میخوندم؛ وقت نماز که میشد میرفتم پشت سر آیت الله مدنی نماز رو به جماعت میخوندم.آخه شنیده بودم نماز جماعت خیلی ثواب داره.یه روز که رفتم و نماز جماعت رو پشت سر ایشون خوندم،بعد از اینکه مردم بلافاصله بعد از نماز رفتن دنبال کارهای خودشون من دیدم که آقای مدنی شدیدا دارن گریه میکنن و شونه های ایشون از شدت گریه تکون میخوره.
رفتم پیش آقای مدنی ، گفتم:ببخشید اتفاقی افتاده که این طور شما به گریه افتادید؟
آقای مدنی فرمودند: یه لحظه امام زمان(عج) رو دیدم، آقا صاحب الزمان(علیه السلام) اشاره کردن به پشت سر من و فرمودند: "آقای مدنی! نگاه کن شیعیان من بعد از نماز سریع میرن دنبال کار خودشون،هیچ کدام برای فرج من دعا نمیکنن،انگار نه انگار امام زمانشون غایبه." من ازگله امام زمان(عج) به گریه افتادم.
.
.

حضرت مهدی(عج) فرموده اند: " و اکثروا الدعا بتعجیل الفرج" "خیلی دعا کنید برای تعجیل در فرج من"
.
.

آیت الله بهاالدینی(ره) یکی از علمای راستین و با اخلاص جهان شیعه بودند؛ یکی از شاکردان ایشان نقل کرده اند که:
من قبلا که می رفتم نماز جماعت آقای بهاالدینی میشنیدم که در قنوت نمازشون دعای "ربنا آتنا فی الدنیا حسنه..." رو میخوندن، اما یه مدتی بود کهمیشنیدم ایشون توی قنوت نمازاشون فقط دعای "اللهم کل لولیک الحجه بن الحسن..." رو تا آخر میخونه. برایم سوال شده بودکه چرا یه مدّتی روش آقای بهاالدینی عوض شده؟! رفتم جلو و از خدمتشون علت رو خصوصی پرسیدم.ایشون فرمودن: امام زمان(علیه السلام) پیغام دادن که در قنوت نمازاتون برای من دعا کنید و من هم از اون به بعد در قنوت همون دعا رو میخونم.

 

منبع: کتاب  " مهربان تر از مادر"


این کتاب رو از اینجا  http://www.ghaemiyeh.com/dijital-library?sobi2Task=sobi2Details&catid=36&sobi2Id=812     گرفتم و مخصوص نوجوان ها هم هست و برای موبایل هست! فکر کنم اگر هر کدوم دانلودش کنیم و بزنیم روی گوشیهامون و برای نوجوون هایی که در اطرافمون هستند بلوتوث کنیم خیلی خوب باشه!
یا علی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم




مســـــــــــافـــــــــــر ::: یکشنبه 89/12/22::: ساعت 11:33 صبح