سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]

* لا یمکن الفرار من حکومتک؛ لا یمکن الفرار از عشق *


بسم الله الرحمن الرحیم

بخشهایی ازسخنزانی آقای انجوی نژاد*

سؤالاتی که از بنده داری از خودت بپرس و امام زمان(عج) رو کنارت ببین!

ما قیافه مون اینطوی خوبه؟

چرا از من میپرسی؟! امام زمانت! اگر امام زمان(عج) باشه اینجوری جلو امام زمانی؟! آره؟! خوبه! همین!

آقا!من این حَرفه رو بزنم خوبه؟!

نمی دونم! از من چرا می پرسی؟!

آقا غیبت شد یا نه؟!

از من چرا می پرسی؟! مگه نمیگه امام زمان(عج) من مثل خورشید پشت ابرم؟! امام زمانت نشسته، حَرفه رو جلو امام زمانت می زنی؟! بزن!

آقا! نیگا کنم خوبه؟!

بکن!امام زمانت باشه؟!

آقا چه اشکال داره، این رابطه هه مثلا اشکالی داره؟!

نمی دونم؛ از من سؤال نکن! از خودت و امامت! خود؛امام؛ قاضی کاملاً محکمه پسندی، هر حکمی داد بیرون حله! ببین اونوقت چقدر خودت رو جمع می کنی؟! این میشه معنی خودت رو جمع کردن! تصمیم بگیر! وگرنه این آمدنها و رفتنها فقط برای شما ثواب داره! ثواب خیلی خوبه ها امّا از درد امام(عج) خبری نیست!

آقا!خدا می بخشه! ارحم الّراحمینه!

میدونم! اما درد امام(عج) رو چیکار می کنی؟! دلش درد گرفت! دلش در گرفت امام زمانت!!! چیکار به خدا و ارحم الراحمینی ش داری؟ دل آقات رو سوزوندی!!! این چیزی ست که باید متعهد باشیم بهش: با تعهدت، با عفافت، با حجابت، با جهادت، با علمت سعی کن میون همه ی این خلائق چزو کسانی باشی که هر وقت مهدی(عج) یادت اقتاد آرام صورتش به لبخند باز بشه بعد بگه خدا حفظش کنه!همین!

*نوشته شده از یک فایل صوتی که از سایت شهید آوینی گرفته شده www.aviny.com

برای فرج و سلامتی آقا امام زمان(عج) و سلامتی امام خامنه ای(حفظه الله) و شادی ارواح طیبه ی شهدا صلوات

اللهم صل علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم





مســـــــــــافـــــــــــر ::: جمعه 90/6/11::: ساعت 6:36 عصر